JAK FORMATOWAĆ NIEŚWIADOMY UMYSŁ | Instytut Neurolingwistyki Rozwoju Osobistego i Hipnozy

JAK FORMATOWAĆ NIEŚWIADOMY UMYSŁ

EFEKT FALI EMOCJI
20 August 2019
UCIEKAJĄCE (jak wakacje) RABATY I JESIENNE NOWOŚCI
3 September 2019

JAK FORMATOWAĆ NIEŚWIADOMY UMYSŁ

Na ostatnim Treningu Trenerskim John Overdurf uczył nas jak formatować nieświadomy umysł uczestników szkolenia. Gdy przekazujemy komuś dużą ilość informacji i umiejętności, ważne jest stworzenie w nieświadomym umyśle struktury, pozwalającej na ich uporządkowanie i łatwy do nich dostęp. John porównuje formatowanie nieświadomego umysłu do rozrysowania na parkingu linii pokazujących gdzie mają stać samochody. Gdy nie ma wyznaczonych stanowisk do parkowania, powstaje chaos. Gdy określimy gdzie mają stać i którędy mają wyjeżdżać samochody, można ich zmieścić znacznie więcej, a dostęp do nich jest bardzo ułatwiony.

Podobnie warto postąpić podczas pracy coachingowej lub terapeutycznej. W tym przypadku sformatowanie nieświadomego umysłu klienta oznacza wyznaczenie kierunku zmian poprzez właściwe określenie stanu początkowego i stanu końcowego.

Wyobraź sobie, że jesteś pilotem samolotu. Startujesz z lotniska, ale nie wiesz gdzie masz lecieć! Ot, wystartuj i trochę polataj, a potem ci powiemy w jakim kierunku masz lecieć i gdzie wylądować. Nie jest to zbyt komfortowa sytuacja, prawda? I bardzo przypomina to, co się dzieje w nieświadomym umyśle klienta, jeśli nie zadbamy o właściwe określenie kierunku zmian.

Jeśli jednak odpowiednio określimy stan początkowy i stan docelowy, to nieświadomy umysł klienta będzie dokładnie wiedział czego od niego oczekujemy i będzie nas wspierał w przeprowadzeniu zmiany. Kontynuując lotniczą metaforę: uruchomi się pilot automatyczny, który sam zadba o doprowadzenie samolotu na lotnisko docelowe.

W jaki sposób formatować nieświadomy umysł klienta przez właściwe określenie stanu początkowego i docelowego dowiesz się na tym szkoleniu:

 

WIĘCEJ INFORMACJI
Zapisz się już dzisiaj, gdyż jest to ostatni dzień promocyjnej ceny, a od jutra cena szkolenia rośnie!

 

Pozdrawiam serdecznie
Lech Dębski

//]]>