8 BŁĘDÓW jakie popełniasz w rozmowie handlowej
1. Kontakt – od razu przechodzisz do celu spotkania omijając bardzo istotną część każdej rozmowy handlowej jaką jest „small talk”
2. Język – często posługujesz się językiem niezrozumiałym dla Twojego potencjalnego klienta, używając słów branżowych
3. Mowa ciała – Twoja mowa ciała wyraża zdenerwowanie lub brak zaangażowania, nie potrafisz wykorzystać mowy ciała Twojego klienta i się do niej dopasować
4. Uważność – ignorujesz ważne sygnały które wysyła Ci twój klient zarówno na poziomie świadomym jak i podświadomym
5. Pytania – nie potrafisz sobie radzić z pytaniami które są ci zadawane ale też nie potrafisz wykorzystywać mocy ukrytej w celowo zadanym Twojemu klientowi pytaniu
6. Dobra atmosfera – nie potrafisz wytworzyć pozytywnej atmosfery która sprzyja prowadzeniu każdej rozmowy handlowej
7. Zastrzeżenia – na zastrzeżenie klienta reagujesz paniką, nie potrafisz radzić sobie z sytuacją problemową w szybki i skuteczny sposób
8. Elastyczność – nie jesteś elastyczny w rozmowie poprzez reakcję stresową lub brak przekonania o swojej własnej skuteczności
Szukasz rozwiązania ?
Zapraszamy w maju na NLP BUSINESS EXPERT – jedyny trening uczący biznesowych zastosowań NLP !