- Kontakt – od razu przechodzisz do celu spotkania omijając bardzo istotną część każdej rozmowy handlowej jaką jest „small talk”
- Język – często posługujesz się językiem niezrozumiałym dla Twojego potencjalnego klienta, używając słów branżowych
- Mowa ciała – Twoja mowa ciała wyraża zdenerwowanie lub brak zaangażowania, nie potrafisz wykorzystać mowy ciała Twojego klienta i się do niej dopasować
- Uważność – ignorujesz ważne sygnały które wysyła Ci twój klient zarówno na poziomie świadomym jak i podświadomym
- Pytania – nie potrafisz sobie radzić z pytaniami które są ci zadawane ale też nie potrafisz wykorzystywać mocy ukrytej w celowo zadanym Twojemu klientowi pytaniu
- Dobra atmosfera – nie potrafisz wytworzyć pozytywnej atmosfery która sprzyja prowadzeniu każdej rozmowy handlowej
- Zastrzeżenia – na zastrzeżenie klienta reagujesz paniką, nie potrafisz radzić sobie z sytuacją problemową w szybki i skuteczny sposób
- Elastyczność – nie jesteś elastyczny w rozmowie poprzez reakcję stresową lub brak przekonania o swojej własnej skuteczności
ROZWIĄZANIE ?
JEDYNY TRENING UCZĄCY BIZNESOWYCH ZASTOSOWAŃ NLP !
WARSZAWA 23-26.02.2017