BŁĘDY W ROZMOWIE HANDLOWEJ | Instytut Neurolingwistyki
Dlaczego ważne jest pytanie: „Dlaczego?”
4 October 2017
Co więcej może Ci dać szkolenie Master NLP?
12 October 2017

BŁĘDY W ROZMOWIE HANDLOWEJ

8 BŁĘDÓW jakie popełniasz w rozmowie handlowej

1. Kontakt – od razu przechodzisz do celu spotkania omijając bardzo istotną część każdej rozmowy handlowej jaką jest „small talk”

2. Język – często posługujesz się językiem niezrozumiałym dla Twojego potencjalnego klienta, używając słów branżowych

3. Mowa ciała – Twoja mowa ciała wyraża zdenerwowanie lub brak zaangażowania, nie potrafisz wykorzystać mowy ciała Twojego klienta i się do niej dopasować

4. Uważność – ignorujesz ważne sygnały które wysyła Ci twój klient zarówno na poziomie świadomym jak i podświadomym

5. Pytania – nie potrafisz sobie radzić z pytaniami które są ci zadawane ale też nie potrafisz wykorzystywać mocy ukrytej w celowo zadanym Twojemu klientowi pytaniu

6. Dobra atmosfera – nie potrafisz wytworzyć pozytywnej atmosfery która sprzyja prowadzeniu każdej rozmowy handlowej

7. Zastrzeżenia – na zastrzeżenie klienta reagujesz paniką, nie potrafisz radzić sobie z sytuacją problemową w szybki i skuteczny sposób

8. Elastyczność – nie jesteś elastyczny w rozmowie poprzez reakcję stresową lub brak przekonania o swojej własnej skuteczności

Szukasz rozwiązania ?
Zapraszamy w listopadzie na NLP BUSINESS EXPERT – jedyny trening uczący biznesowych zastosowań NLP !

https://nlp.pl/?product=nlp-business-expert

//]]>